.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش پیاده روی خانوادگی روستایی در مازندران

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روستایی ظهر جمعه برای نخستین بار در استان با حضور خانواده های روستایی در روستای غیاثکلا از توابع بخش دابودشت شهرستان آمل برگزار شد.

در این همایش که از روستای غیاثکلا تا روستای زیارکلا بخش دابودشت آمل به مسافت بیش از 2 کیلومتر برگزار شد، جمعیت زیادی از روستائیان منطقه حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش های روستایی و عشایری شهرستان آمل در سخنانی گفت: هدف از این فعالیت های ورزشی به خصوص پیاده روی خانوادگی ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده ها و نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی خانودگی در روستاهاست.

شجاع برفره با اشاره به اینکه توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش و سلامتی همواره مورد تاکید است، ادامه داد: در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد واین فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مستمر همایش های پیاده روی به مناسبت های مختلف در طول سال می تواند فرهنگ پیاده روی را در میان خانواده ها نهادینه کند.

رئیس هیئت ورزش های روستایی و عشایری آمل اضافه کرد: ورزش سالم به خصوص پیاده روی های عمومی موجب افزایش سلامت عمومی جامعه می شود.

برفره اظهار داشت: ورزش یکی از اساسی ترین راه های رسیدن به جامعه ای سالم، فعال و به دور از سستی و پلیدی است.

رئیس هیئت ورزش های روستایی و عشایری آمل خاطرنشان کرد: برای توسعه و ترویج ورزش به عنوان یک نیاز ضروری در هر سنی باید مورد توجه جدی مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه همایش پیاده روی خانوادگی در روستاهای آمل برگزارشد، یادآور شد: تا پایان امسال نیز دو همایش پیاده روی دیگر برگزار خواهد شد.

در پایان همایش پیاده روی خانوادگی روستایی آمل به 41 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوائز نفیسی اهدا شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.